Strategiskt

För Rädda Barnens räkning plockade jag, tillsammans med mina gruppmedlemmar, fram en kommunikationsplan och innehållsstrategi för Rädda Barnens närvaro i sociala medier. Vår grupp fokuserade främst på tillgänglighet och hur man med små medel skapar såväl identitet i form av inkluderande som varumärkesbyggande i form av vilken information man väljer att publicera i sina sociala medier-kanaler.

Klicka på bilden nedan för att läsa dokumenten i sin helhet.

 

kommunikationsplankatarinamolander-1

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s